Skip to main content

Op deze pagina vind je de antwoorden op onze meest gestelde vragen.

BETALEN:

Hoe kan ik betalen?

Met de volgende betaalmethode kun je jouw bestelling veilig afronden:

iDEAL: via de vertrouwde online betaalomgeving van je bank.


Waar vind ik mijn factuur?

Wanneer wij jouw product aanmelden om te verzenden ontvang je van ons een e-mail met een factuur.

In jouw besteldoos vind je geen pakbon of factuur. Je kunt met een gerust hart een online bestelling plaatsen om iemand met onze Reffee producten te verrassen.

BEZORGING:

Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?

Eenmaal besteld, kun je natuurlijk niet wachten tot je onze REFFEE producten hebt ontvangen. Per e-mail ontvang je een Track & Trace code wanneer de bestelling onderweg is.


Waarom duurt de bezorgingstermijn soms langer?

Het kan zijn dat jouw bestelling bij onze bezorgpartner vertraging heeft opgelopen, houd hiervoor de Track & Trace code in de gaten.


Kan mijn bestelling in een ander land geleverd worden?

Wij leveren onze producten naar de volgende landen:

Nederland en België

MIJN BESTELLING:

Kan ik mijn bestelling laten inpakken?

Wij pakken de cadeaus altijd voor je in.


Ontvang je graag persoonlijk advies bij het bestellen van een cadeau?

Onze online medewerkers helpen je graag via e-mail. info@reffee.nl


Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen, is mijn bestelling gelukt?

Jouw bestelbevestiging ontvang je per email na het afronden van de bestelling. Check ook even jouw SPAM folder. Mocht de email met de bestelbevestiging toch niet zijn binnengekomen, neem dan contact met op ons.


Er is iets mis met mijn bestelling, wat moet ik doen?

Kom je na het uitpakken van je bestelling toch voor een verrassing te staan, laat ons weten via het contactformulier.

Tip: heb je meerdere producten besteld en is de bestelling niet compleet, kijk even na of we jouw bestelling in meerdere delen gaan bezorgen.

PRODUCTINFORMATIE:

Het product wat ik zoek is niet op voorraad, komt het weer terug?

Het kan gebeuren dat een exemplaar tijdelijk niet leverbaar is. Het lijkt het erop dat jouw favoriete product waarschijnlijk populairder is dan verwacht.

Via onze contactpagina kun je jouw gegevens achterlaten. We nemen contact met je op en laten je weten wanneer je jouw favoriete product weer kunt bestellen.


RETOURNEREN:

Kan ik de producten retourneren?

Retourneren is mogelijk tot 14 dagen na ontvangst van de artikelen.

Verstuur het pakket, goed verpakt inclusief ons retourformulier  naar het volgende adres:

 

REFFEE
Maarten Dijkshoornlaan 33
3055 AS Rotterdam