Skip to main content

Een artikel retourneren?

Mocht je van gedachten veranderen, dan is het mogelijk om het/de artikel(en) binnen 14 dagen na aankoop of levering van je bestelling te retourneren. We verwachten dat het/de artikel(en) ongebruikt en in de originele staat en verpakking zijn.* Artikelen in de uitverkoop zijn definitieve verkopen en kunnen niet worden geretourneerd.

Download het retourformulier en voeg deze bij je pakket. Houd er rekening mee dat de kosten voor het retourneren van een artikel naar ons voor uw rekening zijn en dat het artikel uw verantwoordelijkheid is totdat het ons bereikt.

We raden u aan het pakket te verzenden met een bezorgservice die een verzekering biedt en ervoor zorgt dat u een trackingnummer voor uw zending krijgt.

Zodra je geretourneerde artikel is aangekomen, hebben we 6-8 werkdagen nodig om het te verwerken. Houd er rekening mee dat het nog 2-3 werkdagen kan duren voordat de transactie wordt weergegeven op de rekening die is gebruikt om de eerste bestelling te plaatsen. De bankoverschrijving zal plaatsvinden op naam van REFFEE BV.

 

Ruilen

Als je een artikel per post wilt ruilen, stuur dan het artikel terug volgens de bovenstaande instructies en plaats een nieuwe bestelling.

Als alternatief kunt u artikelen die online in onze winkels zijn gekocht retourneren én ruilen. We hebben alleen je orderbevestiging en ordernummer nodig. Restituties worden direct teruggestort op uw rekening. Het kan 2-3 werkdagen duren voordat de transactie op uw bankrekening verschijnt.

Hetzelfde geldt voor elk item dat u als geschenk hebt ontvangen; je hebt de originele bon of orderbevestiging nodig.

Producten die bij een van onze retailers zijn gekocht, moeten worden geretourneerd naar de winkel van aankoop.

Als je verkeerde artikelen in je zending hebt ontvangen, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.